Har du brug for en hånd?

Skriv til os i chatten

Skriv til os, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om, hvordan du bruger Canvas Planner.

FAQ – Ofte stillede Spørgsmål

Kan jeg få studierabat?

Det kan du tro! Hvis du er studerende eller underviser, så skriv til os i chatten nederst til højre.

Kan jeg ændre mit abonnement?

Du kan ændre dit abonnement, hvornår det skal være under Min Konto. Hvis du laver ændringen i midten af en betalingsperiode, så træder ændringen først i kraft i begyndelsen af næste betalingsperiode.

Hvilke betalingsmetoder accepteres?

Vi accepterer de fleste betalingskort, men desværre ikke DAN-kort.

Kan jeg bruge Canvas Planner med Outlook eller en anden kalender?

Hvis du arbejder med deadlines, så er det muligt at se dine deadlines i din foretrukne kalender.

Klik på dit brugernavn i headeren og vælg Min Konto. Nederst finder du et link (Calendar Feed), som du kopierer.

Outlook Kalender: Vælg “Internet Kalender” og indsæt linket.

iCal: Vælg “Arkiv” og “Nyt kalender abonnement”. Indsæt linket.

Google Kalender: Vælg “Andre kalendere” og “Tilføj via webadresse”. Indsæt linket.

Kan jeg bruge Canvas Planner på min mobil?

Det er muligt at bruge Canvas Planner fra mobilen. Gå til https://app.canvasplanner.com i din browser og vælg “Føj til hjemmeskærm” på din iPhone eller lav et bogmærke på din Android telefon. Det giver dig let tilgang til Canvas Planner på din telefon når som helst og hvor som helst. På mobilen har du mulighed for at oprette opgaver, ændre status og tilføje detaljer i opgaverne.

Hvorfor kan jeg ikke zoome på mit canvas?

Der er nogle browsere og plugins/extensions, der desværre forstyrrer brugen af Canvas Planner.

Vi anbefaler, at du bruger Chrome for at få den bedste brugeroplevelse.

Du kan zoome ind og ud ved at klikke på + og – nederst i venstre hjørne af canvasset.

Vær opmærksom på at hvis du arbejder fra en docking station, hvor din computer/laptop er tilkoblet en større skærm, kan zoom-funktionen drille. Det løses ved at ændre skærmopløsningen.

Kan jeg tilføje dokumenter via Dropbox og Google Drive?

Her er en guide til, hvordan du tilføjer indhold via Dropbox til et workspace i Canvas Planner (metoden er den samme for Google Drive).

  1. Find den fil eller folder i din Dropbox, du ønsker at tilføje.
  2. Højreklik og vælg “Kopier Dropbox Link”.

3. Hvis du vil tilføje filen til en opgave, skal du indsætte linket i opgaven under Links.

4.  Du kan også indsætte linket direkte på canvasset. Vælg Filer & Links i Værktøjskassen i venstre side af canvasset. Vælg Link og indsæt linket. Giv dit link en titel, så du let kan identificere det senere. Du kan ændre titlen i edit baren.

Hvilken browser fungerer bedst med Canvas Planner?

Canvas Planner fungerer i alle browsere, men vi anbefaler, at man anvender Google Chrome for at få den bedste brugeroplevelse.