Om Os
Canvas Planner er et samarbejds- og optimeringsværkstøj, der kombinerer det visuelle canvas med opgavestyring, så du kommer til at arbejde mere simpelt og effektivt.
Idéen opstod i 2014, fordi vi ønskede at gøre noget ved den måde, vi arbejder på. Vi oplevede, at dagene gik med møder, opfølgninger og at sende og besvare e-mails. Samtidig kunne vi se, at folk var glade for whiteboards, post-its, plancher og det at visualisere deres arbejde. Vi oplevede ikke, at softwares på det tidspunkt understøttede den måde at arbejde på.
Vi har derfor lavet Canvas Planner, der kan visualisere dit arbejde. Vi bruger en visuel tilgang, når vi skal kommunikere ting, der normalt vil være skrevet ned, da vi ved, mennesker afkoder visuel information tusindvis af gange hurtigere end tekst. På den måde kan vi hjælpe dig med at blive mere effektiv. Når arbejdsflowet bliver visuelt, så fjernes noget af kompleksiteten. Det visuelle canvas kombineret med opgavestyring giver et hurtigt overblik, hvor du har let ved at prioritere og holde styr på dine egne og andres opgaver.