Canvas Planner
til ledere
til ledere
Få en ekstra hånd til dit ledelsesarbejde
Canvas Planner hjælper dig som leder med at skabe overblik. Vi bruger det visuelle canvas til at gøre samarbejdet i bestyrelsen, ledergruppen eller teamet mindre komplekst, mere effektivt og dermed mere succesfuldt.
Du får mere tid til at lede dine medarbejdere og vejlede dem til bedre resultater, når du har overblikket og er frigjort fra uendelige tråde af mails og statusmøder.
Martin Vive Ivø
“Jeg vil estimere, at vores møder er blevet 20-25% mere effektive med Canvas Planner.
Dertil kommer et større engagement og positivitet blandt deltagerne.”
Få overblik med et visuelt årshjul
Et visuelt årshjul kan hjælpe dig med at bevare overblikket over årets milepæle, arrangementer og vigtige ledelsesmæssige opgaver.
Få tømt hovedet så du undgår at huske på ting, der ikke er aktuelle lige nu.
Et enkelt blik på årshjulet og du ved, hvad du skal forholde dig til i den kommende tid.
Gør dine møder mere effektive
I Canvas Planner får du hurtigt et visuelt overblik undervejs i mødet. Du kan nemt fordele opgaverne i teamet, så alle kan se hvem-der-gør-hvad.
Du kan tildele opgaver til andre, og se status på egne eller andres opgaver på tværs af dine canvasser.
På den måde kan du bevare overblikket uden at forstyrre andre med opfølgninger og e-mails.
Opfølgning
Som leder bruger man meget af sin tid på opfølgninger. Det tager tid at bevare overblikket i en fyldt indbakke, når gamle e-mails skal genlæses. Er opgaven løst? Har hun svaret? Osv.
I Canvas Planner kan du hurtigt danne dig et overblik.
Farven på opgaverne viser:
- Rød – opgaven skal løses, men medarbejderen har endnu ikke fået besked.
- Gul – medarbejderen er i gang med opgaven.
- Grøn – medarbejderen har meldt, at opgaven er løst.