Canvas Planner til HR

Optimér dine HR aktiviteter og skab effektivt samarbejde på tværs af organisation

Canvas Planner hjælper ledere inden for HR med at skabe overblik. Vi bruger det visuelle canvas til at gøre samarbejdet med resten af ledergruppen eller dit HR-team mindre komplekst, mere effektivt og dermed mere værdiskabende.

 

Der findes et hav af programmer, der skal fodres med store mængder af information for at fungere optimalt. Hvad nu, hvis vi i stedet arbejder på at forenkle og nøje udvælge, hvilke informationer, du, som HR-leder, skal have let adgang til for at optimere dit ansvarsområde?

 

Derudover kan du bruge Canvas Planner til at holde styr på dine egne opgaver, årshjul og hvilke opgaver, du har uddelegeret til andre. Se eksempler på, hvordan du som leder kan danne dig et visuelt overblik herunder.

Karna Reese

Karna Reese

HR Director, CGI

“Tiden er vigtig for os, og med Canvas Planner har vi optimeret vores måde at arbejde på. Vi sparer desuden rejsetid, da Canvas Planner gør det muligt at arbejde effektivt sammen på trods af forskellige arbejdssteder.”

Et Canvas til dig som leder hvor du kan følge op på dine medarbejder

Opfølgning

Som HR-leder bruger du højst sandsynligt meget af din tid på opfølgninger. Det tager tid at bevare overblikket i en fyldt indbakke, når gamle e-mails skal genlæses. Er opgaven løst? Har hun svaret? osv.

I Canvas Planner kan du hurtigt danne dig et overblik.

Farven på opgaverne viser:

  • Rød – opgaven skal løses, men medarbejderen har endnu ikke fået besked.
  • Gul – medarbejderen er i gang med opgaven.
  • Grøn – medarbejderen har meldt, at opgaven er løst.

Få overblik med et visuelt årshjul

Et visuelt årshjul kan hjælpe dig med at bevare overblikket over årets milepæle, arrangementer og vigtige HR-relaterede opgaver.

 

Få tømt hovedet så du undgår at huske på ting, der ikke er aktuelle lige nu.

 

Et enkelt blik på årshjulet og du ved, hvad du skal forholde dig til i den kommende tid.

Et Canvas med et årshjul til dig som leder
byWirth canvas

Ensret din HR politik

Canvas Planner gør det muligt at lave workspaces, der ensretter håndteringen af f.eks. nye medarbejdere i hele organisationen.

 

En god start er altafgørende for en ny medarbejder. Canvas Planner kan være med til at sikre, at dine nye kollegaer får en god oplevelse i deres onboarding-proces.

 

Allerede inden de starter, kan HR oprette og tilføje medarbejdere til workspaces, som introducerer dem til virksomhedens kultur, mission og vision.

Spar tid på planlægning

I Canvas Planner kan du oprette skabeloner til HR-relaterede arrangementer og messer, der let kan kopieres, og du sparer derfor dyrebar tid på planlægningen. Det betyder også, at andre nemt og hurtigt kan danne sig et overblik og bidrage med deres hjælp.

Møde med Canvas Planner til ledere

Mere end bare en software

Du står ikke alene. Vores team af konsulenter står klar til at rådgive jer om vores work management software, så din organisation får lige præcis den løsning, der passer til jer.

 

Du kan få ubegrænset adgang til Canvas Planner for kun 99,- pr. måned.

 

Se mere om vores priser og startpakke her.

Kom godt igang allerede nu!

Book en kort online demo med en af vores konsulenter